Frulle-rulle

God morgon!

Om en timme går bussen från skolan ut på vägarna och upp runt hela mälaren! Har packat väskorna klart, tagit med mig bullarna och inte glöm något (hoppas jag!). Dagens frukost blev riktigt rejäl: Fil med mûsli, kokt ägg, juice, banan och macka med ost och skinka. För att jag ska hålla mig hela dagen och om lunchen skulle vara äcklig...

Har packat handbagaget med tidningar, böcker, lite godis, energidricka, tuggummi, halstabletter, mobil, kamera mm. Tror att jag ska hålla mig någorlunda sysselsatt i alla fall, eller vad tror ni? ;)

Brukar ni också äta extra stor frukost om ni ska iväg och så för att hålla er mätta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -