Provar Coop's Sushi

Åh va slappt jobbet var idag... Satt och kollade runt på google på frisyrer, hår, smink, mode osv. från 12 till 3. Så sjukt lugnt har det inte vart på länge... Men lite måste man ju jobba också!
 
På hemvägen åkte jag snabbt förbi Ö&B och köpte mina vanliga halstabletter, "extra starka, extra effektiva" (sockerfria såklart). Sen traskade jag in på Coop för att köpa middag och grönsaker och... se på vad man hittade där då, jo sushi 9 bitar. Laxbitar och makirullar, som hittat för 69:- ! Blev överlycklig och köpte med mig ett paket hem. Ska njutaaaa riktigt mycket ikväll! :)
 
Och inatt ska jag åka in till stan för att hämta upp "L" som kommer med flyget från Napa. Ska bli så kul att träffa honom så det är helt otroligt! Men kommer nog sova bort halva dagen imorn också, äh, det får duga!
 
Hoppas att ni får en fin kväll :)
 
 
Uppdaterar senare om det var en flipp eller flopp med Coop's Sushi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -