Helgen på The bridge 6/8







Bjuder på 3 gosiga bilder från igår på The bridge :)

Hade en underbar kväll med Rebecca, Louise, Håkan, Alexander, Jesper och alla andra som var roliga att dansa med! :) Inte bästa dj's men skön musik vissa stunder och man diggade loss där på dansgolvet! "Girls, we run this *** damn ... girls ;)"

Hade på mig en vit/ljusblå klänning som jag köpte på Gina's sommarrea för bara 49 kr :) Billigt å bra å snyggt!

Fram til 23:30 kostade drinkarna bara 49 kr och cider 25 kr :) p2 p2 p2 p2!

Tog tuben hem till becca, slagga där :) Kom inte i säng förrän vid 5, höhöhö najs :D å vaknade vid 11 imorse!

Kommentarer
Postat av: johanna

Veckans blogg vinnare är nu utsedd! Var det du?

Håll utkik för snart kommer det upp en riktigt fräsch och rolig tävling där du kan vinna nått riktigt kul! :)

2011-08-07 @ 21:14:08
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: linnea

sv: Godmorgon, ja det har jag.. har du? :)

nej designen är från ''designandmakeup'', men färger osånt har jag fixat själv :) kram

2011-08-09 @ 11:54:53
URL: http://lleeaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -