Mitt drömbadrum

Mitt drömbadrum skulle helt klart vara rosa, precis som Barbies. Rosa och vitt. Fräscht och fint. Jag skulle vilja ha en vacker dusch med ett rosa duschdraperi med små, söta, vackra rosor på. Sen så skulle jag vilja ha en sminkhörna, helt för mig själv, en sån där som man har i Hollywood ni vet? En stor spegel med lampor runt omkring, lådor överallt fyllda med det senaste sminket från de bästa märkena, t.ex. Mac, Nyx, osv.
 
Utöver det skulle jag också vilja ha ett massagebadkar i mitt drömbadrum. Ett sånt där stort och mysigt badkar med bubblor, värme och massage som man bara kan krypa ner i lite när man vill lksom. Typ efter jobbet, skolan eller när man bara känner sig lite sjuk och krasslig. Ta en kopp gott the och en bra bok och bara njuta av livet lite extra.

Hur skulle ert drömbadrum se ut?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -