VG i MATTE C?!

Hello babies!

Igår skrev jag matte c prov i 3,5 timme. Trodde inte det skulle gå så himla bra innan men när jag väl satt där så kände jag "fan, jag kommer få mycket mer poäng över G i alla fall". Så när jag kände mig klar att gå så räknade jag snabbt ihop mina poäng som jag trodde att jag skulle gå och de gick långt över VG gränsen. Hoppsan, tänkte jag. Bara jag fyller alla kriterier, får minst 7 vg poäng och 25 poäng totalt (av 45) så har jag ett kirrat VG i kursen!

Trodde ALDRIG att jag skulle kunn prestera så bra i matte? I matte A fick jag VG, i matte B G (ett poäng ifrån VG på nationella) och i matte C troligtvis ett VG. Men jag har kämpat och det ska ni veta! Får ingen jäkla läxhjälp hemifrån som jag vet flera andra får. Jag har klarat mig HELT SJÄLV med allt plugg i alla år och fått lösa alla matteproblem själv. Det tycker jag ger mer vis- och lärdom än att mamma och pappa sitter och löser uppgifterna åt än? Eller hur? ;)

Men om jag inte når alla VG poäng på provet så har jag i alla fall fått VG på alla andra 5 prov vi har haft, så det är nog rätt lugnt! :D Ekonomi linjen, here I come?


Kommentarer
Postat av: LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus

GRATTIS! :D

Jag själv är jätteorolig för att jag ska få IG i matte B :(

2012-05-26 @ 11:01:15
URL: http://babustyle.blogg.se/
Postat av: linah

sv; hihi taack,

bara undra, din bloggdesign är jättefin!:D

2012-05-26 @ 11:05:04
URL: http://linahsarkodiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -