Vackra naglar med depends gelé kit

Har suttit i 2 timmar och pillat med mina små naglar. Att förlänga naglarna hemma tar verkligen längre tid än vad man tror... Man måste rengöra naglarna, fila till dem, hitta rätt lösnagel, limma fast den, fila ännu mer, applicera massa konstiga vätskor osv. Och om man är perfektionista precis som jag så tar det lååång tid..... Vill ju att mina naglar ska vara så snygga som möjligt liksom.

Jag har använt mig av Depends gelé kit för hemmabruk. Kitet kostar 159:- och finns att köpa bland annat på Kicks. Allt ingår (av det som man behöver) utom en speciell nagelsax för lösnaglar. Men annars kan man klippa med en vanlig nagelsax hemma (dock är det lite jobbigare och tar längre tid).

Har ni några frågor är det bara att ställa dem :)








Kommentarer
Postat av: Adriana

Snygg naglar!

2012-05-21 @ 23:17:47
URL: http://adrianateresa.blogg.se/
Postat av: Lina S

Fina!

2012-05-22 @ 12:19:33
URL: http://linastrandh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -