Salem med Elin

Upp och hoppa!

Har precis vaknat upp brevid min älskling. Jag är supertrött... Vill mycket hellre ligga kvar i sängen och gosa istället för att gå upp tidigt och åka iväg! Men har man samhällskunskap B så har man...

Idag ska jag och Elin åka till Salem för att avklara vårt slutprojekt i Samhällskunskap B som måste vara klart att redovisas på tisdag. Jag tror vi kirrar det! ;) Vi ska intervjua folk och själv bedöma utifrån vår egen syn hur vi tycker att det lilla Salemsamhället verkar vara. Bedömning IG-MVG och typ jämföra med vår egen stad vi bor i osv. En riktigt rolig uppgift, men också rätt jobbig. Mycket statistik, jämförelser och bakgrundstext.

Hoppas i alla fall att vi inte blir uppätna av alla salemsbor. Take care! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -