Nationellt prov i Matte C

8.10- 12.10 skriver jag nationellt prov i matte C idag. Det kommer att bli jobbigt och klurigt även fast jag har förberett mig väl och pluggat igenom boken ett flertal gånger... Att komma ihåg allt kan man ju aldrig göra, men grunderna kanske sitter nu och så får man en snilleblixt på provet och så kan man utveckla talen osv.

Efter provet blir det en liten lunch och sen sticker jag in till stan för att möta upp "L". Hoppas solen är framme då, för då ska vi sola och bada! :D ♥

Kommentarer
Postat av: IJM

Stort lycka till!! Sola och bada... härligt efter ett stort matte prov=)) Ha en dunder dag

2012-05-25 @ 10:16:28
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -