Mysigaste helgen

Ledigheten började i torsdags med att träffa "L" en stund i stan. Sen blev det fredag och då åkte mamma och jag till Kista Centrum för att shoppa loss på sommarkläder. Vi lunchade på ett litet café i food court:en. Foccachia som brukar vara gott var inte så gott på det stället. Det tog lång tid att få maten och den var bara lite ljummen och inte helt varm heller när vi fick den...

Sen mötte vi upp "L" och åkte till Willy:s och handlade lite mat. Tacos kändes lätt tyckte vi så vi plockade på oss massa grönsaker, såser, köttfärs, skal osv. Mamma skulle göra någon rabarberkaka så jag och "L" fick stå för att göra maten. Jag som är *bäst* på att laga mat gjorde så att köttfärsen blev perfekt medans min prins skar alla grönsaker superprydligt.

Till efterrätt blev det mammas rabarberkaka med knäckigt kolatäcke. Mums med vaniljkesella till och sen lite marabou choklad. :)

Vaknade mysigt imorse med solen som glimta igenom gardinen. Medans älsklingen sov så passade jag på att ta en dusch utan att försöka väcka honom... Det gick ju sådär :D Efter det så åt vi en mysig frukost ute i solen på min terass. Redan vid 10 så var det 17 grader ute i skuggan.

Runt 1 halv 2 så hade mamma gjort lunch till oss. Pannkakor med grädde och sylt. Det kunde inte ha blivit en bättre helg. Allt har verkligen varit bäst, roligt och perfekt!

Bildbomb! :)



Kom hem med typ 10 påsar. 2200:- gick hela kalaset på! Ibland är det fett värt att slösa pengar.... ;)



Tacos till middag



OH! sunny morning. Frukost i solen ute på terassen.

Clementinejuice, jordgrubbsyoghurt med special k flingor, ett kokt ägg och en smörgås med renost. Mums!



Pannkakslunch med grädde och jordgubbssylt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -