Läsarfråga: coconut-tanning-oil?

För några dagar sen fick jag en fråga vart jag har köpt min "Hawaiian tropic coconut tanning oil" som jag hade när jag solade. Den finns att köpa lite överallt; bland annat ICA, Kicks och på olika sajter på internet. Dock tror jag den inte har kommit ut i butik ännu för säsongen men den kommer nog ut i slutet av maj. Efter att jag har solat brukar jag använda Hawaiian Tropics after sun lotion också som svalkar väldigt skönt!

Men OBS!!!! Tänk på att inte ligga i solen för länge med den här oljan då man lätt kan bränna sig. Detta är inte något att leka med och verkligen inte för blekfisar eller redheads... Akta er för att bränna er! Men för er andra så blir man superbrun supersnabbt! Men som sagt, den oljan steker ju på kroppen så... jaja, Ni fattar! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -