Hello Sunshine!

Hello sunshine!

Det har varit en otroligt underbar och varm dag idag. 23 grader i skuggan och säkert över 30 i solen?! Från 8 till halv 12 pluggade jag matte C (nationella prov imorn) och efter det så solade jag till halv 4. Kände efter ett tag att det började klia och svida lite på kroppen och jag gick in för att kolla vad det var... och såklart hade jag bränt mig lite på bröstet och ryggen :/

Blev rätt trött idag, fick inte i mig så mycket mat och fick nog lite för mycket av solen. Helt dödstrött så åkte jag ner till affärn med mammsen för att handla mat och få lite uppiggande frisk luft. Efter det åkte jag hem och pluggade matte 1 timme till. Så totalt pluggade jag matte i 4.5 timme idag, pjuuuh. Sista provet imorgon i alla fall, sen är jag friiiii!

Titta så brun och fin jag har blivit! Mums mums :)






Kommentarer
Postat av: isadora

Omg 4 timmar? Det är sjukt länge.. Jag blir tyvärr för rastlös för det så måste upp och röra på mig efter ett tag haha! Men akta så att du inte bränner dig bara..

2012-05-24 @ 20:35:54
URL: http://isadoraekenberg.blogg.se/
Postat av: IJM

Duktig tjej, håller tummen för matten=)) Solen är så nice!!

2012-05-25 @ 00:53:58
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -