Fixar mig inför balen





God eftermiddag! :)

Håller just nu på att fixa mig inför balen ikväll. Har lockat håret och håller nu på att sminka mig och måla naglarna! :) Tånaglarna och naglarna är målade i samma rosa nyans som klänningen! Kommer bli en grym kväll hoppas jag, bara jag inte får så himla ont i huvudet! :/

Balen är på "Lantis" vid Universitetet och jag och Elin får skjuts av pappsen dit som riktiga princessor! Kl 18 går bilen från mig för att hämta upp Elin en halvtimme senare! 3 rätters middag får vi på plats och en såklart en massa mingel också! :)

Hoppas att ni får en fin kväll! Massor av bilder kommer upp imorgon bitti! ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Tjusigt!

2012-05-16 @ 21:46:15
URL: http://isbla.blogspot.com
Postat av: Alma ♥♔♥

Tackar!<3

Är allt bra med dig idag?

2012-05-17 @ 09:29:07
URL: http://almiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -