Vackert vårväder

Jag älskar solen! ♥

Nu i några dagar har det vart himla vackert vårväder ute! Solen steker på kroppen och man fryser inte under dagen om man bara har skinnjacka och ett tunt linne. Men på kvällen blir det lite kallare...

Igår hängde jag och Elin ute på håltimmen och degade i solen. Vi fick även lite trevligt besök när 2 män skulle springa runt löparbanan, värre när en av dem senare börjar prata med oss och frågar "Kan du passa mina byxor eller..."

Så igår var det riktigt skönt i skolan. Det var sol, vi hade sjukt mycket hål och gjorde typ ingenting. Man känner att skolan snar är över... :) Efter skolan så åkte jag in till stan och träffade en kompis. Solen hade börjat kallna lite men det struntade vi i och var ute ändå! Vi drog till söder igen och gick runt där det é massa fint. Hittade ett mysigt berg där vi satt och tittade på utsikten! :) ♥

Sen drog vi och käka lite donken innan jag skulle dra hem. Cheeseburgare och vatten = standard! Kom hem vid halv 10, då var det bara att sova och käka lite middag!



Vackert solljus vid löparbanan vid Dagy igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -