Dagens outfit

God morgon på er! Sovit gott? :)

Idag har jag bara några lektioner och sen ska jag iväg och rönta huvudet i Täby. Har haft problem med huvudvärk och ångest sedan i somras och vi vet inte vad det är för problem. Varje dag följer huvudvärken efter mig och blodprovet visade inget speciellt så... nu hoppas jag att röntgen kommer att visa något!

Såhär ser dagens outfit ut i alla fall!



Skinnjacka - Vero Moda, Topp - Gina Tricot, Jeansshorts - H&M barn, Strumpbyxor med fjärilar - Lindex barn, Boots - Skopunkten barn, Solglajjor - Lindex

Hade samma outfit för några veckor sen, blev rätt nöjd med den!

Kommentarer
Postat av: MAJA KRON - Mitt liv i svartvitt

Snyggt! Passade riktigt bra med mönstrade strumpbyxor :D



Hoppas du får reda på vad problemet är! :)

2012-03-26 @ 13:59:05
URL: http://majakron.blogg.se/
Postat av: klara

"en gigantisk garderob med modekläder"

barnkläder när man är 18?! du är patetisk och din stil är hemsk. förlåt men du borde skämmas över dig själv lilla vän

2012-03-27 @ 15:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -