Sunny morning



God morgon!

Gick upp kl halv 8 imorse och började plugga matte. Det är alltid på den tidigaste morgonen som jag är som piggast, knasigt va? Gick igenom ett delkapitel och gjorde testet till det, gick hyffsat bra förutom sista uppgiften som var helt konstig, jag ba "hallå, va?, fattar ingenting asså".

Idag ska jag plugga ännu lite till matte, men efter lunch ska jag, bilen och mina solglajjor sticka iväg till Danderyds sjukhus för att hälsa på en kompis som är inlagd efter en snowboard olycka :/ Får hoppas att han mår bättre när jag kommer med lite choklad!

Hoppas att ni njuter av solen och "vårvärmen", för det gör jag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -