Solig morgon

God morgon solstrålar!

Vaknade av att det var soligt och ljust i mitt rum, gud så skönt att våren äntligen är påväg!

Idag så ska jag hem till Elin vid halv 1 och baka pannkakstårta med Louise - supermys! Sen kommer de andra tjejerna och vi ska ha mysig spakväll! Så dagen blir:

Baka -> Fota i vårsolen -> Middag -> Spa i bastun -> Mysa i soffan och sen ta bilen hem. Köpte ett par nya solbrillor för några dar sen som jag får chansen att inviga idag i den mysiga solen! Passade på att knäppa lite kort också ;)



Nya brillor och det nya randiga linnet som jag köpte igår från Salt!



Vanliga pilotbrillor med guldig kant från Lindex 79:- Finns även liknande på H&M fast med silvrig kant för 59:- Ska nog köpa båda tror jag, är helt besatt av solglasögon... Har minst 10 par :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -