SNÖ??? OMG!!!

OMG :O God morgon.....

Skämtar världen med mig eller, det är fucking SNÖ ute? :O Förra veckan gick jag med ballerinaskor och tishirt, nu måste jag ha vinterskor och tjockjacka? Det här är INTE okej! Förstår inte hur vädret tänkte inatt.....

Idag ska jag i alla fall åka till jobbet. Blir att käka lunch (sallad) vid halv 12, sen jobba 12-17.30. Efter det ska jag hem och plugga (sjukt tråkigt). Får nog inte vila förrän efter middagen skulle jag tro, det är ju riktigt mycket plugg nu!

Men jag har inte känt mig så bra på sistonde... Har ju bara ätit sallad i skolan till lunch sen i vintras typ, någon enstaka gång åt jag lite lunch. Visst, i början så kurrade min mage konstant och jag var alltid hungrig, men sen vänjer man sig efter någon månad. Dock nu den här veckan har jag ätit vanlig lunch 4/5 dagar i skolan och har börjat få jätteont i magen istället efter varje måltid och på kvällen. Har inte tränat så mycket (bara söndag-tisdag) så har ju inte kunnat förbränna det jag ätit heller. Vet inte riktigt vad som är fel på min kropp, men något är det som knasar! Igårkväll kunde jag inte ens gå upp från soffan och gå till matbordet (typ 2 meter) för att det högg som knivar i magen, tog alvedon men det hjälpte inte.... :(





Snön måste försvinna nu nu nu nu nuuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -