Skönt intensivpass - I'm hotter than fire

God morgon!

Igår var jag och tränade ju och det var helt galet. Egentligen var det ett medelpass men ledaren var total crazy och bara körde på som om det var ett intensivpass med snabba låtar och hårda hjärtslag. Jag blev död, och säkert många andra också! Men skönt som fan efteråt när man får den här träningskicken och känner; nu har jag fan gjort bra ifrån mig, bränt fett och klarad av allt någorlunda bra! :) Helt utpumpad och utvilad är man också!

Idag så går jag i skolan till 4 med lektioner konstant och bara korta raster + lunchrast mellan! Sista lektionen är idrott och jag hoppas att att köra något skoj och hårt så man får svettas och känna sig duktig igen! Efter det blir det hem, skriva filosofiuppsats (rätta den typ...), äta middag och träna på gymmet sen igen. Blir ett fett armpass!

I'm hotter than fire....



Spänna biceps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -