Shopping á la Linda

God kväll!

Idag blev det en kort dag, slutade vid 1. Efter det så drog alla i vårt gäng UTOM Rebecca till Täby C för att köpa lite presenter till henne. Hon fyller nämligen 19 år imorgon! :) Vi hittade massor av fina saker som hon säkert kommer att bli supernöjd med! (jag skulle typ döda för att få allt....)

Men jag och Elin är ju shoppinggalna och stannar alltid kvar till sist. Så efter att vi hade fikat (läs ätit glass) så stack alla hem utom just jag och Elin och Louise som stannade kvar. Men Louise drog efter ett tag så att hon inte skulle missa bussen, så då vare bara jag och Elin som var kvar till sist! När kl var 5 i 7 så var vi fortfarande shoppingsugna och sprang det fortaste vi kunde till Espresso House för att köpa en ischai, vi såg hur alla dörrar började rulla ner... Men vi sprang och sprang och sprang men nådde tyvärr inte fram i tid. Med svansen mellan bena vandrade vi istället ner till donken...

Av shoppingdagen á la Linda så fick jag ganska mycket med mig hem. Orkade dock inte ta kort på det, så får rabbla upp det:

* Svart klänning med spetsmönster H&M - 199:-
* Svart tubbh i spets Gina Tricot - 79:-
* X antal böcker från Akademibokhandelns slutrea 222:-
* Hair donut Ur och penn - 59:-
* Teasing comb Åhléns - 20:-

Ja, jag tror att det var allt jag fick med mig hem. Efteråt hade jag grymt ont i axeln eftersom att väskan blev så tung och full av allt skit som jag hade köpt..



Bild från shoppingen i somras

Hoppas ni haft en trevlig dag! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

supernajs bajs shoppingmate!

2012-03-16 @ 22:14:04
URL: http://elinitas.blogg.se/
Postat av: KUNGENHEDWIG

hoppas dagen vart bra!

http://candypocket.blogg.se/2012/march/klickiiih.html#comment

DAGENS BLOGG!

2012-03-16 @ 22:53:46
URL: http://candypocket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -