Presentas!





Lovade ju att lägga upp lite bilder på presenterna jag fick igår när jag fyllde 19! :)

Vita converse, kläder från Gina/H&M, Väska från H&M, Body splash från Hollister, Hörlurar från Koss och ett kamerastativ (kommer inte ihåg märke). Shit vad jag har blivit märkesgalen alltså, det är helt sjukt! Men vita converse kommer att bli standard till sommaren! Har 3 par nu (rosa, svarta, vita) men vill ha fllleeeeer! :D

Jag har föressten pluggat klart för idag och kommer mest dega i sängen framför datorn och tvn hela kvällen. Om jag orkar kanske jag läser klart min svenska bok :) Puss puss

Kommentarer
Postat av: Michan- Beauty by M

Jag har 11 par converse ;D

2012-03-30 @ 19:21:31
URL: http://texasplays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -