Nattklubb Amnesia

Hello readers!

Har just varit på magnetröntgen i täby och kollat hjärnan, huvudet och nacken. Svaren kommer nog inte förrän om 1-2 veckor. Hoppas egentligen att det visar något efterom att jag har haft ont i huvudet nästan varje dag sedan i mitten på sommaren :/ Sååå segt! Men man vill ju inte vara sjuk på samma gång... fast jag vill ha bort huvudvärken!

Nu har jag i alla fall kommit hem. Handlade lite med mamma och har pluggat en stund. Köpte med mig en sockerfri energidricka för att hålla uppe humöret! Snart ska jag iväg och träna (så grymt skönt...) ♥

BTW så har bilderna från Nattklubb Amnesia kommit upp från i lördags! Enjoy watching!



Jag, Louise, Elin, Random tjej?, Clara och Random tjej längst fram också... Alla vill tydligen vara med på bild med mig och mitt coola gäng... ;)



vimmel vimmel vimmel



Jag älskar att klubba! Kan ni hitta mig? :)

Rebeccas födelsedagsfirande förra lördagen på Amnesia var verkligen grymt! Perfekt kväll, perfekt folk, perfekt musik! Hade en hur superduperkväll som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -