Medelpass

Vad skönt det är att träna!

Har inte så mycket plugg nu i skolan och då får man helt enkelt ta och prioritera om och göra annat istället. Idag spenderades kvällen på gymmet med ett medelpass. Det var skönt att dansa och släppa loss, det behövde jag verkligen, men efteråt fick jag ont i huvudet och foten - kasst!

Nu sitter jag och stirrar på antikrundan i min soffa med blött hår. Orkar verkligen inte torka håret.... Kommer nog somna med en halvtaskig fläta och vakna upp med blött och lockigt hår imorgon!

Trött Linda vill sova nu! Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca Eisengarten

sv: Tack hihi :D!

2012-03-15 @ 21:41:50
URL: http://rebeccaeisengarten.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -