Magenta och White Room levererar!!

God morgon bruttor och brattar! ;)

Såååå jävla bakis och har jag såååån jäkla huvudvärk! Fasiken vad tur att alvedon, koffeintabletter och fet mat finns, det är typ som jag kommer överleva på idag! :)

Hade en riktigt trevlig kväll och natt igår med mina underbara tjejor (och killar...). Vi började att föra hemma hos Beccis som vanligt, Linnéa kom lite senare eftersom att det hade hänt någon olycka vid pendeln, sååå typsiskt! Sen drog vi ut och var fett taggade, första stoppet blev Magenta (roooosa nattklubb, i love). Där hamnade vi 4 tjejer i ett bås med typ 10 killar, det var ju rånajs? Asschyssta och roliga varav en såg precis ut som en komiker med blont hår och stora framtänder, måste vart hans dubbelgångare eller något!

På Magenta stannade vi till typ 00, sen drog vi till max en stund och några käkade, efter det mötte vi upp Linnéas kompisar och drog vidare till White Room! :) Där röjde vi galet och stannade till halv 5. Sen tog jag tåget hem till mig vid kl 6 och kom hem vid 7. Fyfan vad jag var trött då! Meeeen, nu är jag pigg och glad igen - 3 timmars sömn, yey!

Bilder kommer upp senare under dagen! :)

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -