Lördag= jobb + utgång!

God morgon babes!

Idag har jag mycket saker att göra! Innan jag drar till jobbet ska jag packa väskan som jag ska ha till ikväll ( ska sova över hos Beccis), duscha, sminka mig, fixa håret =standard,  ta ut lite pengar, köpa tuggummi och ev. köpa en plattång till Elin. Jag köpte en härom dagen som bara kostade 39:- OMG vad billigt!

Efter allt sånt skit så är det dags att jobba. Blir att käka en fet kebab till lunch på jobbet för att orka med och klara mig hela dagen. Ibland måste man få unna sig lite skit (jag som bara äter sallad annars...). Så 12-17 är jag på jobbet och efter det så tar jag bussen mot stan för att åka hem till Rebecca och fira hennes 19 års dag! Det blir partayyy med god middag och fina vänner. Efteråt blir det utgång! Amnesia kör vi på ikväll (vårt stammisställe...).

Ja, det var väl det jag hade å säga. Köpte en ny klänning igår i spets ju som jag tänkte ha ikväll. Justja, ska måla naglarna i någon tokig färg! - GRRRRYYMT! :D



Jag och Elin förra året på Rebeccas 18 års fest!



Vi åt goood mat förra året! Couscous, kycklingspett, het salsa och guacamole.



Och Clara ville bara leka Karamellkungen! (ops, vem tar på hennes höfter....?)

Kommentarer
Postat av: lovisa

haha fina bilder ;)

2012-03-17 @ 07:39:23
URL: http://loviisalundiin.blogg.se/
Postat av: magda

Hoppas ni får en toppen kväll! :)



Sv: Det är en Siberiaan husky som jag har lånat hem på obestämd tid :)

2012-03-17 @ 09:27:29
URL: http://magdaolofsson.blogg.se/
Postat av: nennejoh

haha tack! :) Följ gärna min blogg :D

2012-03-18 @ 16:23:40
URL: http://nennejohh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -