"Jag ba' skämta!"

Haha, ibland är det roligt att skämta lite... Inlägget jag skrev om att jag ska vara med i Big brother var bara fake, sorry :) Jag ska inte alls vara med i BB och det är väl tur nog de, skämma ut sig inför hela Sverige? Min familj och kompisar skulle nog inte heller tycka om att jag var med, haha!

Dock gick alla på det och det var lite roligt tyckte jag... *fniss* "VAAA ska du vara med där, bla bla bla..." ;) Hur skulle jag ens kunna det? Jag går ju fortfarande i skolan ju och den är det viktigaste i mitt liv att tänka på just nu, och hälsan såklart!

Så nu vet ni det i alla fall. Heja heja på alla andra töntar som är med istället! :) Tittar ni fortfarande på BB?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -