44.5 kg - Det går neråt!

Som ni kanske märkt har jag inte tränat så mycket på sista tiden och det är ju lite tråkigt...? Har verkligen haft en motivationssvacka och inte orkat åka till gymmet ens, fast jag vet att när jag kommer dit så kommer jag tycka att det är roligt.

Förr kändes det som att gymmet och träningen gav resultat efter varje gång, men sen stannade det där av ett tag och jag fick ingen inspiration och motivation till att träna. Men igår kom jag igång igen med ett väldigt skönt träningpass på friskis. Bestämde mig för att springa springa springa på rullbandet och jag gjorde det!

Kondition:
4,1 km
270 kcal
35 minuter

Började först att gå i 5 minuter för att mjuka upp min stela kropp. Min fot som jag skadade för ett bra tag sen är fortfarande inte bra och jag undrar om jag fortfarande har en lätt stukning eller om jag har en spricka i den (måste kollas upp!). Efter 5 minuters mellanpromenad så sprang jag i 15, gick 5, sprang 5, gick 5. Kändes riktigt skönt att bara kunna springa springa springa och känna hur magen kurrar när underhudsfettet bränns bort. Efteråt var jag helt yr och kunde knappt stå upp! Men träningen var riktigt skön och jag kände verkligen att jag hade gjort bra ifrån mig när jag gick ner från rullbandet!

Hade dock inte ätit någon lunch igår så hade ingen styrka till att lyfta skrot. Fick bli lite situps med en medicinboll och andra vanliga magövningar jag brukar göra!

Och imorse när jag vaknade så stod vågen på 44.5 kg och det kändes HELT otroligt! Har alltså gått ner 4 hg på bara några dagar. Och detta ska hålla i sig! Bmi på 18.76 (undervikt är 18.5)



Snart hoppas jag på att jag är nere på 44 kg! ♥

Kommentarer
Postat av: MAJA KRON - Mitt liv i svartvitt

Jättefin kropp! :o :D



sv: Hehe aa, God morgon :D

2012-03-25 @ 13:20:49
URL: http://majakron.blogg.se/
Postat av: jonna :)

gud jag fattar verkligen inte hur du orkar ;) du är sjukt duktigt!



vi gick på hunger games igår :D

2012-03-25 @ 14:06:30
URL: http://jonnaarmittnamn.blogg.se/
Postat av: Adhd och depression, samt hobby fotograf

sv: haha yes.

2012-03-25 @ 14:16:29
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/
Postat av: isadora

Härligt att du kommit igång igen! :)

2012-03-25 @ 19:12:55
URL: http://isadoraekenberg.blogg.se/
Postat av: Kattis

Hej!

Undervikt är, enligt vad jag lärt mig, bmi under 19 och idealvikt ligger på 19-25. Du behöver inte gå ner mer...satsa på att må bra och bli stark istället för att vågen ska visa ett visst tal! Det är ju trots allt bara en siffra....

2012-03-25 @ 20:09:11
Postat av: Sofia

Vill du vara underviktig eller vad är det som händer?

2012-03-26 @ 09:55:07
Postat av: Louise

hej!

44,5 kg? Det kan inte stämma om man kollar på di kropp. Hur lång är du? 1,45 m eller?

2012-04-12 @ 10:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -