17 mars - Helgen på Amnesia

God morgon!

Igår blev det röjj, fest, bäst, skoj, ploj och massa annat knasigt på Nattklubb Amnesia. Rebecca fyllde 19 och vi firade henne med massa drinkar och shots! Vi var faktiskt alla i vårt gäng (6 st tjejer) och det händer inte ofta! Superglad för att alla kunde hänga med, verkligen jättekul!

Vi drog dit typ vid halv 11, 11 och stannade till halv 3, 3. Dj'n var inte jättebra... så det blev mycket soffsittande och gåutochtaluft- stunder. Men lite dans blev det. Vi träffade ett killgäng som vi brukar hänga lite med och det var hur trevligt som helst! Efter det så drog vi till BK och käkade cheeseburgare. Det var hur gott som helst och jag var jättehungrig! När vi kom hem till Rebecca (där vi skulle sova) så käkade vi godis, chips och kvällens middag (igen). Kom hem vid 4 till henne, bäddade och fixade mig lite, sen däcka jag i sängen vid halv 5 och sooooov som en stock! Tog morgontåget hem vid halv 10 och kom hem för typ en timme sen.

Vimmelbilder kommer upp imorgon tror jag, ni får nöja er med en "fin Lindshe håller i sin sminkväska - bilden" så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -