Sleten från jobbet

Hello guys! :)

Har haft fullt upp på jobbet hela dagen... slitit ganska mycket men ändå tagit det lugnt vissa stunder. Fick så sjukt ont i huvudet ett tag och trodde att jag skulle svimma, men efter 2 alvedon och någon halvtimmes värkan så var smärtorna nästan borta!

Som fika åt jag en himmelskt god kladdkaka som jag värmde några sekunder i micron så att chokladen fick smälta lite och bli sådär kladdigt, god och rinnig... Till det provade jag vaniljsås eftersom att vi inte hade någon grädde och ahh, det var faktiskt riktigt gott! :)

Snart ska jag äta lite middag, lägga mig och slappa i sängen, kolla på lite tv eller kanske läsa en bok! Imorn börjar allvaret på mitt riktiga, nya, heltidsjobb! Ska bli spännande och kul att få lära sig något helt nytt och prova på ett helt nytt jobb som jag absolut inte kommer att jobba med i framtiden! Erfarenhet av arbetslivet is good shit! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -