Oh good morning sunshine

Det är jobbigt att gå upp så tidigt varje dag och ändå är det en halvtimme senare jag går upp än vad jag gjorde när jag gick i skolan. Klockan står nu på 06.30 varje dag för att sätta mig i bilen vid 07.30 och köra iväg med pappa till jobbet.

Jag hoppas att det inte är allt för mycket på jobbet idag. Det kom in en pall med 60 varor igår som jag måste packa upp vet jag och sen är det väl några utleveranser som ska göras men eftersom det är dagen före midsommar idag så kommer jag inte kunna skicka så himla mycket varor eftersom att det blir en ganska lång helg. Och om det är frys/ kylvaror som ska ut så funkar det inte alls. Det menas med att jag kommer ha så grymt mycket att göra på måndagen nästa vecka när jag kommer tillbaka, fjuuu.

Det som är skönast på mitt jobb är nog att jag jobbar på "det smutsiga lagret" och behöver därför inte klä mig fint. Kartonger jag tar i kan vara smutsiga osv. så mina outfits brukar bestå av ett par mörkblå jeans, en tråkig tisha och en tjocktröja. Går inte ens sminkad eftersom att det inte är någon som bryr sig. Äntligen får hyn luftas utan att ha smink på! Det är skönt att kunna gå klädd och se ut hur man vill :D

Hoppas att ni får en fin dag! :) Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -