GUM original white

För ett bra tag sen fick jag hem ett helt kit från GUM med produkter från serien "Gum original white". Jag har inte hunnit titta eller använda produkterna förrän nu faktiskt eftersom jag hade så himla mycket att göra i våras med skola och student osv. men när jag var i Spanien fick jag chansen att prova på de härliga produkterna!

Jag fick hem:

Gum original white tandkräm
Gum soft pics
Gum original white munskölj
Gum tandborste


Lite fakta om produkterna:

GUM Original White
är en mycket effektiv tandkräm som tar bort missfärgingar och återskapar tändernas naturliga vithet. Tandkrämen innehåller inte starka slipmedel eller blekningssubstanser som kan skada tänder och tandkött.

Gum soft pics
är en mjuk och behaglig gummisticka för rengöring mellan tänder. Skonsam på känsligt tandkött. Stimulerar och masserar tandköttet. Fri från Latex.

Gum Original White Munskölj 500 ml
tar skonsamt bort fläckar från tandytorna. En skonsam lösning för naturligt vitare tänder och friskt tandkött. Den patenterade lösningen StainClear löser upp och förebygger missfärgningar Kombinationen Fluor och Isomalt ger en ökad remineralisering för starkare och blankare tänder Pro-Vitamin B5, Vitamin E och Allantoin hjälper dig till ett friskare tandkött Innehåller ej peroxider.

Gum tandborste
är en väldigt bra tandborste som kommer åt runt alla tänder och rengör dem väl från smuts och plack.

Mitt omdöme:

Jag tyckte väldigt mycket om produkterna! Tandborsten är helt underbar och jag har aldrig känt mig så ren och fräsch i munnen förrut. Tandkrämen är också ett plus som gör att tänderna blir vitare på ett bra och skonsamt sätt med en bra och fräsch mintsmak. Soft pics:en fungerade superbra på mig! De är ganska små och har en bra gummiyta så att det är lätt att komma genom tänderna utan att börja blöda/ få irriterat tandkött. Munsköljen tyckte jag också om, men den kanske var lite väl för skonsam, jag är van vid att det svider lite och så typ om man använder listerine eller något.

Men om ni vill ha vitare tänder på ett bra, fräscht och skonsamt sätt så tycker jag att ni ska välja Gum original white. Ni kommer inte att bli renare i munnen, i promise! ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -