Ett bombnedslag

God morgon! :)

Igår ägnade jag mig hela 3 timmar (om inte mer...) åt att städa min walk-in-closet. Jag hade 3 hela klädstänger att gå igenom med tjocktröjjor / koftor, klänningar, skjortor, kjolar och blusar. Efter ett tag så hade jag i alla fall fått allt upplagt i olika kategorier, fint och strukturerat. Ska fan skriva en lapp och hänga på väggen så mamma vet hur hon ska stoppa in nytvättade kläder. Allt måste se perfekt ut!
 
Hann också med att städa lite i underklädes/strumplådorna 3 lådor). Men har dessvärre kvar 15 lådor kvar att städa/rensa med linnen, tishas, shorts, kjolar, pyjamasar, tjocktröjor, koftor, piratbyxor och jeans. OMG! Jag har verkligen FÖÖÖÖÖR mycket kläder...
 
 
En stång av mina 3 st...På bilden ser ni koftor/kavajer och klänningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -