1:a dagen på jobbet!

God morgon! :)

Igår var första dagen på mitt nya heltidsjobb!

Det var så himla skönt i vintras/tidigt i vår när jag blev förfrågad av pappa att jobba på hans jobb för att lagerkillen skulle vara pappaledig och så ahh... att jag kunde ta hans tjänst i 6 månader. Sen pratade vi lite med chefen och så fick jag jobbet direkt!

Igår (helgen / 2 dagar efter studenten) var jag fast på heltidsjobbet med månadslön, hur skönt är inte det liksom? Vet slappa fanskap som inte fått jobb än... tur att jag är först med allt då ;) haha...

Jag ska på bara några veckor lära mig ett helt nytt datasystem som jag aldrig jobbat i, ha sjukt mycket press på mig och lära mig mycket mycket annat med hur man packar varor från ett lager, kör truck (gick en liten truckutb. för ett tag sen), hur man hämtar, levererar ut  och bokför varor som kommer in och ut genom företaget. Ett svårt jobb för mig utan erfarenhet, men det får jag ta! Jag är där för att lära mig och prova på arbetslivet och tjäna feta cash! ;) Jag är sjukt nöjd just nu.

Plus! Att idag är det halvdag eftersom att det är dag före röd dag. Jobb från 8-12!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -