Who's next?

Åhhh! Jag läste finally ut Twilight - om jag kunde drömma igår. När jag väl sätter mig in i en bok kan jag sträckläsa huuur länge som helst utan att något kan stoppa mig. ca 200 sidor läste jag igår, nästan rekord på en dag, huh? Har läst twilight böckerna förrut och även Harry Potter och jag blir som i trans varje gång jag läser dem. Man fastnar i storyn så sjukt mycket och sen är man fast i deras värld för att bara läsa, läsa, läsa om det spännande äventyret!
 
Så, who's next? Måste ju ha en bok på jobbet att fördriva tiden med lite... Kan ju inte sitta vid datorn Heeeela dagen heller? Ska nog titta igenom min bokhylla och se vad jag kan plocka fram för gammal bok, kanske blir det den andra boken ur twilight serien? Vi får se! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -