Tråkigt på jobbet

Jag sitter och har lite tråkigt på jobbet! Har packat ihop 4 helpallar, 1 halvpall och ca 25 paket som ska iväg med posten idag. Eftersom att jag är ett kontrollfreak och ganska strukturerad så hade jag förberett ungefär hälften av allt i fredags så att jag inte fick så mycket att göra nu på morgonen. Så nu sitter jag här hellugn på jobbet och läser igenom gamla inlägg från Isabells.nu. Det är så kul att titta tillbaka på gamla inlägg tycker jag och se hur bloggerskor förändras! :) Har nog läst/tittat på hennes blogg sen hon var med på mest aktiva listan på blogg.se för typ 390282 år sen.
 
Men ah, efter lunchen måste jag nog aktivera mig lite....  Kanske städa lite på lagret, tömma papperskorgar, fixa och trixa lite. Vi får se vad kreativiteten hittar på!  Efter ´jobbet ska jag i alla fall sola, bli fräsch och brun och sen fixa med naglarna. Funderar på en somrig design, eller vad säger ni? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -