Style is knowing who you are, what you want to say, and not giving a damn.

 
Jag älskar verkligen Espresso House, yum yum! Jag beställde en liten ischai, men fick en stor. Huh, det måste varit min lyckodag typ! :D Mamma tog en dubbel espresso och en cookie med tranbär, nötter och vit choklad.
 
 
Man ser gryyymt brun ut i mina nya shorts från Hollister. Älskar den karamellrosa färgen som bara lyser! Tishan köpte jag för några dar sen på MQ, Skynda fynda, finns bara XS kvar! ;)
 
 
Yes, kom i minsta storleken (W23) utan problem! Provade dock W25 först och blev överlycklig över att de inte passade!
 
 
Body Splash -128:-
Shorts - 430:-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -