Shoppingtur

Hej bloggen!
 
Har just varit ute på en liten snabbis-shoppingtur i centrum. Passade på att sola också, 18 minuter blev det! Sen gick jag raka vägen till mq för att kolla in deras mega-rea. Hittade en klänning för 150:- (ord 499:-) och en tisha för 99:- (ord. 199:-) . Efter det knallade jag vidare till H&M och hittade ett paar shorts för 50:- . Sjukt slappa och sköna att bara ha ett tight linne/tisha till.
 
Nu ska jag prova på att göra våfflor (för första gången själv). Vi får väl se hur det går...
 
 
Glad tjej med många påsar i handen!
 
 
Tishan från MQ
 
 
Underbart söt klänning!
 
 
Details
 
 
Slappaste shortsen, men såå sköna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, vill du vinna ett valfritt iphone skal helt gratis! gå då in på min blogg och anmäl dig!

2012-07-20 @ 20:59:43
URL: http://vendelaivert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -