Jag älskar att shoppa!

Hejsan! :)
 
Igår var jag och "L" i Täby Centrum och shoppade som galningar. Vi började på H&M och redan då shoppade han mer än mig... Lite sur blev jag och så traskade vi vidare mot nya affärer. Då fick jag dock shoppa mer än honom och blev genast mycket gladare! Vi stannade i Täby 4-5 timmar och åt kebab på ett pizzaställe. Som vanligt åt jag typ bara 1/3 av tallriken... Det var så sjuukt mycket mat!
 
Efter lunchen hade vi nya krafter och kunde shoppa ännu lite mer. Vi gick igenom hela övervåningen på någon timme och efter det var vi så trötta så att vi bestämde oss för att åka hem och vila lite. Vi kom hem med lite för många påsar!
 
Och idag åkte jag med mammsen en sväng till Arninge för att titta på lite rea där. Hittade faktiskt några fynd idag också! Det är ju trots att Jag som har Svart bälte i shopping ;)...
 
 
Kebabtallrik med Fanta Exotic.
 
 
Sååå snygga i omklädningsrummet på Stadium!
 
 
Det fanns mycket fint på rean på mina favoritaffärer; JC, Hollister, H&M, MQ och Gina Tricot.
 
 
Vit spetklänning - H&M ( 75:- )
Små yogashorts - Hollister (119:- )
Rosa/röd bikini - Hollister (109:- + 109:-  )
 
 
Blommig kjol - MQ (149:- tror jag... )
Svarta shorts - Bikbok (49:- )
Svart kjol med fåglar - H&M (99:- )
 
 
Vit spetstopp - Gina Tricot ( 49:- )
Blommig topp - MQ (Bondelid) (199:- )
 
 
Blommig topp - JC (Rut m.fl.) ( 99:- tror jag )
Strandklänning - H&M ( 20:- )
Spetsig rosa kjol - Gina Tricot ( 49:- )
 
 
Klänning med rosetter - H&M ( 99:- )
Marinblå kofta med rosetter - Hollister ( 99:-  )
Blå tunn skjorta . JC ( 99:- tror jag)
 
 
Sommarplatå - H&M ( 299:- )
Ljusblå skor - Skopunkten ( 99:- )
Svarta skor - Skopunkten ( 49:- )
 
 
Och så blev det lite smink rea på Kicks.

Kommentarer
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Vet inte riktigt VAD jag tycker om nya blogg.se :S Både bra och dåligt :O

2012-07-01 @ 19:45:01
URL: http://angelica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -