Helgkryssning till Åland del 2

Kryssningen i helgen var awwwesome, även fast inte min lilla plutt Amanda kunde följa med! När hon fyller 18, då ska vi fan gå ut! :)
 
Kvällen spenderades gående i klackar (lättare än vad jag hade trott) fram och tillbaka till baren, hytten, taxfreen... Fick lyssna på skön musik från 2 otroligt duktiga band och bara ha det trevligt. Dansade också en hel del. Stod helt still med familjen precis vid dansgolvets kant mot väggen då det springer fram en kille till mig och säger "får jag bjuda damen på en dans?". Helt chokad som jag blev så skrattade jag bara och sträckte fram handen. Han viskade något snabbt till mamma om att "du får snart tillbaka henne..." Så där stod jag och fattade ingenting på dansgolvet i mina klackar som jag precis kunde stå och gå i... samtidigt som jag blev runt slängd på dansgolvet för att dansa bugg. Snacka om att jag var i ett "kindof-förvirrat-moment" just då. Efter en låt eskorterade han tillbaks mig till mamma och tackade för lånet och för dansen. Haha... så sjukt random!
 
 
Jag hade lockat håret innan vi åkte och det höll sig faktiskt snyggt och fräsht hela kvällen!
 
 
Tog en vodkablandad drink med olika juicer, muuums!
 
 
Vi lyssnade på 2 st grymma band; "Lennartz" och något annat. Riktigt skön live musik i alla fall :)
 
 
Fancy bugg dans!
 
 
Dagen efter bjöds det på mysig "hotellfrukost". På mina tallrikar dukade jag upp pannkakor med sylt, minimunkar, kakor, äggröra, köttbullar och prinskorvar.
 
 
Till efterrättsfrukost tog jag torkade frukter och nötter, fruktsallad, vattenmelon, skogsbärssallad, tomat och gurka.
 
 
På taxfreen köpte jag det här kitet från The body shop för 285:- Kitet innehåller 4 olika body lotions; olive, nuts, grape fruit och fläder. Köpte med mig en hel del godis hem också och en bols blue likör.
 
Kryssningen var helt underbar och avslappnande. Jag hade det jätteroligt och kunde verkligen slappna av och inte tänka på någonting, jag fick bara vara för en gångs skull. :)
 

Kommentarer
Postat av: Tigger

Faaaan va gott! Skulle inte ha nått emot den frukosten ;)

2012-07-19 @ 12:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -