God morgon!

God morgon! Sovit gott?

Jag är så trött så att jag vet inte om jag orkar jobba idag... Men lite koffein och frukost på det här så ska jag nog vara pigg! :)
 
Efter jobbet ska jag åka hem till "L" och mysa. Han ska överraska mig med något sa han när vi prata i telefon, undrar vad det kan vara... Jag har verkligen ingen aning! Men det blir sista helgen för oss tillsammans eftersom att han åker iväg till Cypern i 2 veckor sen. Blää!
 
Ikväll blir det utgång för oss också och mina tjejpolare. Har inte varit ute sen i mitten på Maj när jag var på en kompis studenskiva på Collage. Shit va tiden går fort alltså! :)
 
Hoppas att ni får en fin dag. Nu ska jag gå upp ur sängen!
 
 
Åhhh! Önskar jag kunde vakna med lockigt hår på morgonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -