"And who are you? I'm Chuck Bass"

Åhh... Gossip Girl är så förtrollande! Man vill bara vara med i deras "scandalous life of manhattan's elite" när man ser på det... Och nu har jag tittat ut heeela säsong 1. Fan, jag är fast, måste köoa säsong 2 nu! Det är verkligen min favoritserie och jag blir som helt fast när jag tittar på den!
 
Men eftersom att tv-serier kostar pengar så struntar jag i det just nu, ska spara så mycket som möjligt i månaden, helst 10 000:- av min lön. Inte många som kan det liksom... Men jag ska verkligen försöka! Kvällen kommer att spenderas framför MTV och "16 and pregnant, what happened later".
 
 
Åh, det var ju det sista avsnittet av GG som jag såg idag! Visst är hans outfit så sjukt classy och snygg?
 
 
Inför talet för his fathers wedding...
 
 
Edward "Ed" Westwick , eller Chuck Bass som vi är mer vana vid att se honom som!

Kommentarer
Postat av: malin

Ladda ner gossip girl från tankafetast.com så slipper du köpa! :D

2012-07-23 @ 21:04:28
URL: http://nightmarecanndy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -