A life without love is like a year without summer.

Kan ni tänka er, det är faktiskt sommar? Känns det som sommar? För mig känns det som att ena dagen är en fuktig vårdag som håller på att bli till en varm sommardag och nästa dag känns som en kylig höstdag. Tycker inte om när vädret spökar så mycket...
 
I alla fall så åkte jag till solariumet efter jobbet och pressade i 20 minuter. Tog med solkanon i ansiktet så jag blev extra brun! Men det var nog den sista solningen jag hann med innan "L" kommer hem. Då ska vi se vem som är brunast ;)
 
Nu ska jag se till att laga lite mat. Tror jag ska koka lite ris och ta fram kebabköttet ur frysen som jag snodde med mig från jobbet förra veckan. Ni vet ju att jag tycker kebab är det bästa som finns typ... ;)
 

Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Hejsan! Jag har precis sytt ett linne och jag skulle jätte gärna vela veta vad du tycket om den, jag vet att det inte är världens bästa bild men bättre bilder kommer senare idag när jag hämtar min system kamera! :)
http://jaasses.webblogg.se/2012/july/mitt-linne.html#comment (direkt länk)
-
Annars hur mår du? :)

2012-07-27 @ 03:58:47
URL: http://jaasses.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -