Viktigt att veta om onödiga saker



Hello babes!

När jag var på bibblan idag fick jag med mig många roliga, onödiga och bra böcker! Boken som jag håller i "Viktigt att veta om onödiga saker" var en typiskt onödig bok, fast rolig ;) Hittade faktiskt lite roliga saker också...

Visste ni att?....

... En kackerlacka kan leva 9 dagar utan sitt huvud?

... Världens befolkning år 1804 var 1 miljard?

... Västervärldens oftast sjungna låt är "Happy birthday to you"?

... Du får önska dig något när du ser 3 fåglar på en telefonledning?

Roligt va? :)

Kommentarer
Postat av: johanna

haha dom som skriver dom kanske tycker att de är super spännande och skit kul att få elaka och negativa kommentarer, eftersom dom skriver dom själv tänkte jag.. eller så handlar det bara om ren svartsjuka, de har jag alltid trott!:)



haha nemen, söt du är då!:')) säger bara vad jag tycker, såklart!:)



kramkram

2012-01-02 @ 21:19:01
URL: http://lizajhnajnsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -