Veckans träning

Veckans träning

Måndag - kondition på gym + ben/rumppass
Tisdag - kondition på gym + lite mage
Onsdag - vila
Torsdag - kondition - personbästa på 15 minuter jogg på rullbandet (OMG!!!!) + benpass (PB - ökade vikter på alla maskinerna)
Fredag - Fuego (latinsdans)
Lördag - kanske hinner träna (isf, armpass eller zumba + styrka hemma)
Söndag - vila

Den här veckan blev det bara 5 pass (kändes lite men...) På lördag och söndag måste jag plugga efter jobbet så jag tror inte att jag hinner träna. Om jag hinner så blir det armpass på gymet / zumba hemma. Vi har så sjukt mycket att plugga nu så jag måste verkligen prioritera skolan men, lite träning och blogging kommer det såklart att bli!

Torsdagspasset var jobbigast och jag bara sprang och sprang och sprang. Personbästa på 15 minuter jogging på rullbandet. Mitt förra rekord var 5 minuter och jag var helt säker på att jag skulle klara mer i torsdags, var så jäkla taggad och allt bara flöt på som fan och jag bara flög fram! :)

Så nu ska jag bara fortsätta att prioritera, kämpa på i skolan och på träningen och se så jäkla stora resultat! Vecka 8 (innan sportlovet) så ska jag, Clara och Rebecca hålla i ett friskis och svettis pass i skolan och jag ska verkligen visa vad jag går för :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -