Pumpa musklerna

Skönt det var att gymma idag! :)

Även fast jag kände mig svag och skit så körde jag på typ som vanligt. På några maskiner körde jag samma vikt och på några fick jag sänka efter det andra setet, men men sånt som händer! Bara att pumpa på nästa gång jag kör!

Muskelgrupper jag tränade idag:

Axlar
Biceps
Triceps
Bröst (bara en övning)
Övre delen av ryggen/baksida axlar

Uppvärmning:

15 minuter skridskomaskin (100 kcal)

Nu har jag precis duschat och satt på mig pyjamasen. Tänkte torka håret och sen krypa till sängs!

Vi hörs imorgon! Puss puss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice!

2012-01-24 @ 21:37:43
URL: http://vannichi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -