Passion for fashion

God morgon, har ni sovit gott? :) Drömde ni något läskigt?...

Jag har sovit jättebra hela natten och märkte inte ens att familjen traskade iväg till jobbet imorse, sov istället jag! Men nu när jag vaknade och satte igång datorn så märkte jag att jag har lite ont i min vänstra handled, dunno why... Men jag vet i alla fall att jag hatar att ha ont, så go awaaay pain!

Igår när jag drog till centrum ett tag så gick jag in på mq för att kolla om de hade höjt rean på bondelid från 30% till 50%. På en del plagg hade de höjt, men en del stod fortfarande kvar på 30%. Vill ha en supersöt rosa jacka därifrån men den är fööör dyr + att jag har köpt 2-3 jackor och en pälsväst på rean redan...

Men jag fick med mig 2 plagg hem i alla fall. En annan jacka som jag har suktat efter länge och en söt topp till! Topp - 249:- Jacka 499:-



Märke Stockh LM



Märke Zoul



Osminkad pose!

Visst var plaggen heeelet underbara? :) Så snygga tillsammans också!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Byxorna är var?

2012-01-08 @ 18:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -