Mitt nyår



För drink - Paarrrtey Isbjörn



Tapasmiddag!!



Min tallrik blev full snabbt!

En blandning av sushi, bruchetta, tacos, dip och grönsaker, mango, falafel, musslor, svamp, pastasallad mm..



Chokladmoussetårta



Lime och smultron moussetårta på mandelbotten



Tjejerna! :D

Ellinore, Felicia, Rebecca, Louise, Elin, Linnéa, Clara :)

Sammanfattning av nyår:

Det blev en fördrink hemma hos mig framför brasan kl halv 8. Tilltugg till det blev sesambakade smördegsoliver. Efter det körde vi på med tapasbuffé där man fick plocka vad man ville av allt! Myycket mat blev det. Till det serverades rekordelig cider.

Efter en stunds matkoma i soffan drog vi oss upp igen till matbordet för att käka ljuvliga tårtor! Jag tog en liten bit av varje. Chokladen var mäktig! Den andra moussen var fräsch!

Sen gick vi ut ett tag, tog en kall promenad, träffade på lite människor, drack lite cider och sen var kl kvart i tolv, då var det bara dags att gå in och hämta skumpan, rakterna och crustaderna med skagenröra för att FIRA DET NYA ÅRET! :D

Sen drog alla hem, jag pratade i tele med Fredrik typ en timme och sen däcka jag i sängen med kläderna på kl 2... Festen var över!

Hoppas att ni hade ett glatt nyår och att ni har några nyårslöften ni faktiskt kommer att kunna hålla! :)

Mina nyårslöften är följande:

* Gå ner i vikt
* Bygga muskler/bli snyggare
* Shoppa mindre och mer sällan
* Skaffa ett heltidsjobb efter studenten


Kommentarer
Postat av: Julia <3

kan jag få en design av dejj? :) <33

2012-01-01 @ 13:59:03
URL: http://onlyjullan.blogg.se/
Postat av: Sofia

vill du se ut som Kissie eller? Eller kanske som en barbiedocka? Har du anorexia? jag är faktist orolig för dig lindshe.

2012-01-01 @ 14:39:59
Postat av: MOAA

gott nytt år♥

hoppas du fick en bra start på 2012!

2012-01-01 @ 15:08:05
URL: http://aamelasmoa.blogg.se/
Postat av: Patricia♔

Gott nytt år:)

Vad mysigt det såg ut!

2012-01-01 @ 15:21:38
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: kajsa

Ser riktig trevligt ut!!

Gott nytt år på dig, jag hoppas att 2012 blir ett kanonår för dig :D

2012-01-01 @ 16:58:46
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -