Lindshe söker assistent

Shit asså, jag är verkligen dålig på att hålla koll på min mejl (och rensa den för den delen...). Fanns 122 mejl i inkorgen som jag inte brytt mig om/ orkat svara på typ i 2 månader. Behöver en assistent snart alltså! ;)

Idag har jag pluggat filosofi (har prov imorgon). Sen gjorde jag även lite matte C eftersom att vi har diagnos på onsdag. Efter det så blev det lite projektarbete (kolla mejl, plus sammanställa lite olika svar) och till sist idrott och hälsa B (skriva träningsprogram).

För en stund sen kom jag hem från gymmet. Åt lite mat och duschade. Ska snart smörja in mig med BUS! På gymmet blev det 15 minuter skridskomaskin (100 kcal) och sen ben/rumpa pass med lite blandade magövningar. Inte alls jobbigt idag, vet inte vad det var med mig. Jag pumpade på som vanligt och bara "flög" fram på gymmet. Dock var det fullproppar (som vanligt) så man fick stå och vänta på benmaskinerna efter varje gång man hade kört en annan maskin... *segt*

Hoppas ni haft en bra dag! ♥




Bild redigerad av en kompis!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; svarar på allt från frågestunden imorgon, jag lovar! skulle blitt av idag.. men john blund kom över på besök.. inte riktigt vad jag väntat med! men men, måste släppa in oväntat besök också. GODNATT :D

2012-01-31 @ 00:35:18
URL: http://mangoligg.blogg.se/
Postat av: isadora

Fett snygg bild!

2012-01-31 @ 18:26:13
URL: http://isadoraekenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -