Klädkollage: modekungen!



God morgon sötnosar!

Sov som en stock inatt! Vaknade kvart över sju och bara "jag måste göra ett klädkollge". Sprang upp till datorn, satte igång photoshop och letade mig in på Modekungens hemsida! Så här har ni resultatet!

Idag ska jag jobba 12-17 men jag tror att jag åker in lite tidigare till skopunkten för att se om de har ännu fler skor... Blev så sugen när de flesta kostade BARA 99:- Och om man köper 2 par så får man ju 50% rabatt på andra paret = 2 par skor för 150:- Stört billigt!

Sen innan jag börjar så brukar jag alltid äta lunch. Igår blev det en ceasarsallad (utan bacon) och idag blir det antingen en vanlig kycklingsallad eller en räksallad!

Hoppas ni får en bra dag ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: eller hur! den funkar jätte bra också :)

2012-01-07 @ 10:02:22
URL: http://babai.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh gillar verkligen örhönget och väskan, vilka godbitar!

2012-01-08 @ 00:57:51
URL: http://isbla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -