Helgen på Amnesia










Ja, bilderna säger väl allt? :D

Igårkväll spenderades kvällen på nattklubb Amnesia med ett stort gäng av glada och goa' vänner! Vi drog dit typ vid 10, halv 11 och drack drinkar/cider/rosé och öl fram till typ 12 då happy hour var slut. Efter det så röjde vi runt som galningar på dansgolvet som var fullt av snygga och roliga människor! Mycket dans blev det....

Efter ett tag fick jag grymt ont i huvudet (hade nog smakat lite för mycket på allas drinkar, redbullvodka är fan farligt...) och så tog vi lite luft, drack vatten och kissahhh, sen var det bara att dra sig in på dansgolvet igen och köra gärnet!

Amnesia - Skön musik, skönt folk, skönt allt! ;)

När kl började närma sig 3 (när stället stänger) var det bara att dra iväg på efterfest. Först förbi BK för nattamat (mums vad gott det var...) och sen bara tunnelbana och buss till Årstaberg! Från det stora gänget som var från början var vi typ bara 8 pers kvar nu. Några drack öl, några körde chat roulette och andra halsov... Vid halv 7 tänkte vi "kanske dags att dra hem eller"

Så vid halv 8 imorse så kom vi hem till Rebecca där jag och Clara skulle sova. Jag hade sån fruktansvärd hosta så jag sov bara 1,5 timme inatt, vaknade hela tiden, drack vatten och käka halstabletter, sen vid 10 så klädde jag på mig, hade gårdagens smink och skit och sen var det bara att packa väskan och kila ner till tåget.

Kom hem vid halv 12 och nu sitter jag här :) Hade en fruktansvärt rolig kväll igår och jag är helnöjd även fast jag fick en jävligt jobbig huvudvärk och hosta! Det här måste göras om ;)

Nu ska jag sova... Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Missa inte att du just nu kan vinna en IPHONE 4S & tävla om 8 stycken ONEPIECE på min blogg! :)



/ IDA - Stockholms största skönhetsblogg

http://FLAVOURED.se

2012-01-22 @ 14:46:09
Postat av: elinita's

Haha awesome! Det var faktiskt skitkkul ;)

Tur att jag inte var me på efterfest - hade aldrig orkat!



puss

2012-01-22 @ 16:13:03
URL: http://elinitas.blogg.se/
Postat av: Alexandra - styelalex ♥

sv; kolla mitt inlägg.. På Gång t att bli frisk.. :p

^.^

haha (A) <3

2012-01-22 @ 16:16:11
URL: http://stylealex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -