Förbränna fett

Yo! :)

Har bakat typ hela dagen som ni vet... nu är jag ganska trött!

Jag började med att gå ner till affären för att handla lite saker som jag inte hade hemma. Konstigt nog så har vi ALDRIG baksmör hemma... Så det fick jag köpa + lite drottningsylt + blockchoklad + frukt och lite annat. Kom hem, packade upp och började att baka.

1. Tigermuffins med chokladfrosting
2. Chokladmuffins med kokos/strössel
3. Drottning (hallon/blåbärs) grottor

Skulle egentligen gjort små äppel/kanel smulpajer också och en banansmoothie men det får bli imorn tror jag, om jag orkar efter att jag har pluggat... :)

Om bilen kommer hem innan kl 5 så drar jag iväg och svettas lite på ett medelpass. Det behöver nog min kropp idag eftersom att jag har tjuvsmakat så mycket på degen hela tiden och frostingen, den kunde man ju baara inte motså! Så otroligt god och enkel att göra! (recept kommer upp sen!)

Så förbränna lite fett och sen återhämta mig för dagen med en dusch, lite datorspel ochn en mysig bok så är jag som en ny person igen! :)



Bjuder på en osminkad dagens outfit!

Halsduk - Gina
Jacka - MQ
Kofta - Gina
Leggings - H&M barn
Hunterstövlar plus rosa hunterstrumpor - Hunter
... och så min lilla rosa Jackiepåse med plånbok, mobil och läppglans!

Kommentarer
Postat av: Sissi

sv: jag köpte alla mina grejer av en på blocket som knappt hade använt dom, men om man vill köpa nytt så finns det både olika paket eller så kan man köpa allt för sig. Vad gäller bakgrunden så fotar jag mot en vit vägg än så länge - har inte köpt någon bakgrund än, och på bilderna där jag hade svart bakgrund så använde jag bara den svarta sidan på min störtsta reflexskärm :)

2012-01-03 @ 15:36:34
URL: http://enligtsissi.blogg.se/
Postat av: emma

Fin blogg!



Hur har dagen vart



kram

2012-01-03 @ 17:53:46
URL: http://emmasperspektiv.blogg.se/
Postat av: Alexandra - styelalex ♥

FIN :D

SV; Tack ;)<3

2012-01-03 @ 20:42:16
URL: http://stylealex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -